søndag 15. august 2010

Macadamia Healing Oil Treatment

Macadamia Healing Oil Treatment er en hårolje ment for alle hårtyper, men spesielt for tørt og skadet hår. Den skal gi næring til håret og bidra til å løse floker, bekjempe frizzy hår, gjøre håret mykt, håndterlig og glansfullt. Det lover en naturlig UVbeskyttelse og skal redusere tørketiden med 40 -50%.

Macadamia Healing Oil Treatment har en tykk oljet konsistens som trekker fort inn i håret når påført, slik at håret aldri virker eller ser fet ut ved bruk av denne. Den tyngder heller ikke håret.

Mens Macadamia Deep Repair Masque luktet billig, lukter denne heeeerlig nøtteaktig!

Kan brukes til vått og tørt hår. Jeg pleier å ha i litt i vått hår, som leave in treatment og litt i hårtuppene når det er tørt for å samle de og for at de ikke skal virke så tørre om er det. Jeg føler også at oljen beskytter tuppene litt. I tillegg bruker jeg litt Healing Oil Treatment for å roe ned småhår og for å gi glans til håret. Har jeg en dårlig hårdag bruker jeg denne i hele håret og håret ser og føles bedre ut med en gang.
Egentlig har denne oljen helt erstattet Biosil Silk Therapy i bruksområde. Den kan brukes til det samme, pluss litt til, nærer og fukter mer og er i det hele tatt mange ganger bedre!

At oljen reduserer tørketiden med 40-50% merker jeg ingenting til, men ellers holder Macadamia Healing Oil Treatment det den lover og mer til!
272 kr for på Feelunique.

Ingen kommentarer: