tirsdag 2. november 2010

Trichomania shampobar fra Lush

Shampoo i fast form! Morsomt! Meeeeen, veldig usikker på om dette ville funke på mitt vanskelige hår… Heldigvis trengete jeg ikke å uroe meg så mye, denne shampooen er super!
Kommer, som nevnt, i fast form, som et såpe stykke. Man skummer opp litt skum i hendene før man vasker håret på vanlig måte. Skal visstnok kunne kokes i vann for å lage flytende shampoo ut av det også, men hva er da vitsen med at den er i fast form?

Jeg slet litt med å få nok skum for å få vakset hele manken, og må derfor vaske håret i tre omganger istedet for to som jeg vanligvis gjør. Men shampooen lukter deilig av kokos. Minne meg litt om kokosshampooen til Bumble & Bumble faktisk, men kukten av Trichomanaia er littegranne svakere. Håret blir helt rent og supermykt av de nærende og fuktgivende kokosoljene.
I tillegg er shampoobaren superdrøy, en liten bit rekker en hel evighet, noe som gjør Trichomania super på reiser! Koster 68 kr for 100g på Lush. Anbefales!

2 kommentarer:

Benedicte Wolff sa...

Genialt den må prøves =) Jeg likte også selvbrunings såpen de hadde også.
Ha en god dag
-B

All That Glam sa...

Den venter jeg på å prøve! Har spart litt på den :)