mandag 1. november 2010

Dreamwash fra Lush

Dette er ikke en dusjsåpe, men dusjsmoothie. Navnet er ganske treffende, da denne kroppsvasken er mye mye tykkere en vanlig dusjsåpe, nesten litt fast i konsistensen. Meningen er at man skal smøre seg inn med den, for å så dusje av. Det jeg hadde av produkt i hånden klumpet seg sammen til et såpestykke, noe som var helt greit, da påførte jeg bare med det.

Jeg likte ikke lukten. Dusjsmoothien skal dufte av vanlilje og jasmin, men jeg kunne ikke kjenne igjen noen av delene. Derimot synes jeg det luktet veldig av lavandel, en duft jeg liker veldig godt. Men denne luktet bare for mye av det, lukten ble for stram.

Bortsett fra det: tommelen opp! Dusjsåpen bærer navnet smoothie av nok en ting tror jeg: den er nærende for huden. Den innehoder masse masse forskjellige pleiende og fuktighetsgivende oljer og det merkes, for huden blir deilig og myk av denne. Den renser (tea tree oil) og virker beroligende (koamomille) også, og kan anbefales på det varmeste!

Ingen kommentarer: