tirsdag 2. november 2010

Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Maskara

Jeg har aldri før prøvd- eller hatt spesielt lyst til å prøve maskaraer fra Estee Lauder. Kanskje fordi jeg ikke føler at Estee Lauder egntlig er superflinke på noe makeup, men bare sånn midt på treet. Men, når jeg hører skryt om en maskara - uansett merke, blir jeg nysgjerrig, og som oftest blir det til at jeg må sjekke det ut. Denne gangen var det altså estee Lauders Sumptuous Bold Volume Lifting maskara.
Estee Laudeer lover med denne utfordrende volum og bøy, formulaen inneholder lette fibre som skal gi fylde, løft og bøy til vippene.

Børsten er stor, som jeg liker, men likevel ikke så stor som Diors Diorshow, og børsten blir slankere mot enden, noe som gjør den store børsten lettere å manøvrere. Så er du av de som synes store børster kan være vanskelige, men liker resultatet de gir, kan det være en ide å prøve denne. Formulaen er nesten litt på grensen til tørr, jeg er mest glad i våte formulaer. Likevel er denne grei å påføre, og den tørker fort. Den gir umiddelbart volum og bøy ved første strøk, og kan bygges på for tykkere vipper. Den gir ikke en ekstrem volum, men en veldig merkbar volum. Mens de fleste volummaskaraer har en tendens til å klumpe sammen vipper, separerer Sumptuous vippene perfekt og gir en plumpingeffekt, litt slik Diors Maximizer.
Den har en super holdbarhet, selv om jeg kun har prøvd den vanlige maskaraen, ikke den vannfaste. Den holder hele dagen, uten å smitte av eller drysse og går likevel lett av ved vask med vanlig makeupfjerner / rens.

Jeg gleder meg til å gå tom for maskara for å kunne kjøpe den vannfaste versjonen, denne går rett inn blant favorittene!
Fåes for 250 kr på Estetique. Anbefales!

Ingen kommentarer: