søndag 24. oktober 2010

Smashbox Photo Finish UVA/UVB SPF 15 with Dermaxyl

Spent, spent, spent! Denne foundationprimeren er superhypet og visstnok vunnet flere awards. jeg har egentlig lenge tenkt på å teste den, vel den opprinnelige versjonen, uten dermaxyl og UVA/UVB. Denne versjonen skal være den samme, men med litt ekstra godbiter som dermaxyl som er et stoff som minimerer synligheten av rynker og forebygger, samt SPF, snadder med andre ord!

Fargen er litt rosaaktig, men på huden blir den helt blank. Konistense er litt oljet, som en vanlig silikonprimer. Oljet konsistens, men ikke veldig tykk.
Det er kjempelett å fordele over ansiktet, og tørker relativt fort.

Den gjør at foundationen ser bedre ut på, ved å minimere porer og små linjer, samt at den får sminken til å sitte bedre, som en god foundationprimer skal gjøre. Det var bare.. ikke imponerende! Den er god, men det er også alt. Den er ikke fantastisk, den er ikke bedre enn noen jeg har prøvd, den er ikke en gang like god som mine tidligere favoritter. Mulig det var all hypen som gjorde at forentningene var så veldig store, men dette var egentlig et lite skuffelse….
Stiv pris har den også, jeg kjøpte min på CoverBrands til 385 kr

Ingen kommentarer: