søndag 24. oktober 2010

Humørbomber fra Lush

Humørbombene var det første jeg testet i pakken fra Lush, jeg syntes det var en utrolig artig idè! Jeg er en av de som elsker badekar og det dreper meg at jeg ikke lenger kan nyte blobbebar, badesalter osv…

Jeg har prøvd Up You Gets og Too Drunk dusjbombe. De lukter jo begge kjempegodt, begge to sitrusaktig.

Det står på Lush hjemmesider at de skal plasseres slik at vannet treffer de, så da jeg prøvde Up You Gets først plasserte jeg den litt unna sluket, men likevel slik at dusjen traff godt. Det førte til at det løste seg opp på få sekunder og forsvant ned i sluken, lukten med den… :(
Neste gang, med Too Drunk plasserte jeg den enda lenger unna, helt på hjørne, slik at nok noe vann traff den, men ikke direkte og da varte den en hel stund lenger. Men selv om den lukter veldig godt og ganske mye i papirposen sin, dufter den nesten ingenting i dusjen. Hjemmesiden sier at hvis man lar døren stå oppe under dusjen så vil det lukte deilig i hele huset. Håpefull gjorde jeg nettopp det, leiligheten min er 33kvm, badet kanskje 1,5 x 2 m, og det lukter ikke av humørbomben der engang… Men absolutt pluss for kjempegod ide, kanskje det er mulig å videreutvikle den?

Ingen kommentarer: