søndag 5. september 2010

L´occitane Almond Shower Oil

Jeg er en stor fan av L`occitanes produkter, og har lest mye bra om denne dusjoljen, så da var det et selvsagt testprodukt for meg.
Denne dusjoljen skummer, rare greier, men jeg regner med at det skal gi en "renere" følelse. For min del er det fremdeles for mye olje, slik at ikke helt føler at jeg såper meg inn og blir ren. Det er ikke dermed sagt at dette er et dårlig produkt, det er nok bare konsistensen som ikke apellerer til akkurat meg.
L´occitane Almond Shower Oil inneholder mandeltreolje i tilleg til flere fuktighetsgivende lipider og skal gi silkemyk hud. Den stripper ikke huden for fukt, men det er likevel ikke slik at man kan slippe fuktighetskrem etter en dusj med denne. Jeg er fremdeles like avhengig av bodylotion etterpå.
Jeg elsker produkter med mandellukt, og denne lukter absolutt mandel, men litt syntetisk synes jeg. Men lukten er mild, og oppleves likevel ikke ubehagelig.
Alt i alt er jeg ikke veldig imponert, men gir meg ikke så lett og har gått til anskaffelse av L`occitanes Almond Tonic Body Oil, og håper at den passer meg bedre!

Ingen kommentarer: