fredag 27. august 2010

Dior Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum

Woooooow! Dior har gjort det igjen! Jeg er fullstendig forelsket i denne maskaraprimeren!
I tillegg til å fungere som en base for maskara som gir volum, lengde og buer vippene gir Diors Maximizer maskaraprimer næring til vippene, og skal gjøre de sterkere, tykkere og lengre.

Maximizer separerer vippene perfekt og det er en drøm å legge maskara over denne. Vippene blir merkbart lengre og tykkere og mer buet. Må være første gang et maskaraprodukt virkelig holder alt den lover!
Konsistensen er tynnere enn Lancomes Oscillation Powerbooster, mer som en serum for vippene. Dette gjør at jeg ikke opplever klumping i det hele tatt. Konsistensen er også lett, tyngder ikke på vippene, jeg kan nesten ikke føle den på vippene i det hele tatt. Primeren er hvit av farge, men på vippene synes den bare så vidt.
Selvfølgelig anbefaler Dior at man bruker den sammen med en Dior maskara. Jeg har brukt den med flere forskjellige, og den forbedrer resultatet av maskaraen uansett hvilken man bruker. Primeren kan også brukes alene om natten for litt ekstra næring.

Minuser med Maximizer? Prisen kanskje? Selv om jeg mer enn gjerne betaler 270 kr for et så bra produkt… Jeg er frelst, og virkelig, virkelig anbefaler den!

Ingen kommentarer: