mandag 13. september 2010

Lipcote Lipstick Sealer

Ideen er bra, men dette var det største bomkjøpet jeg har gjort, tror jeg.
Lipcote er en slags lakk som påføres over leppestift for å få den til å holde lenge. Nedturen kom allerede ved første strøk, Lipcote sved så på leppene, at jeg vurderte å la være å bruke den allerede da. Men, man skal lide for skjønnheten, og hvis denne sikret med røde lekre lepper hele kvelden kunne jeg vel utstå litt smerte? Sviingen gav seg så snart lakken tørket, så det var bare med en gang det gjorde vondt. Dessverre tørke den leppene veldig ut, slik at leppestiften ikke så så lekker ut lenger. Dermed var jeg nødt til å bruke lipgloss over. Mulig det gjorde at Lipcote ikke fungerte slik den egentlig burde, for selv om leppestiften holdt litt lenger enn vanlig var det langfra lenge nok til at det er verdt å bruke Lipcote.
Jeg tror jeg kjøpte denne fra Coverbrands, for en slikk og ingenting, men den er virkelig ikke en gang verdt det...

1 kommentar:

Åse Kathrin sa...

For min del er jeg veldig fornøyd med den. Om du ikke vil ha den tar jeg den gjerne! Gikk tom nå og googla den for å kjøpe mer, så kom jeg over bloggen din.