mandag 13. september 2010

Fudge Head Shine

God glansspray som lukter kjempegodt! Lukten sitter godt i , så om du ser etter en litt mer nøytral spray ift lukt, er ikke dette helt for deg. jeg foretrekker i tugangspunktet at stylingprodukter lukter minst mulig, men når de lukter så godt som denne er det ganske greit likevel.

Fudge Head Shine gir bra med glans, men jeg synes kanskje at jeg må bruke litt mye av sprayen for å oppnå så mye glans jeg ønsker, noe som gjør at Head Shine ikke er veldig drøy bruk og dermed litt uøkonomisk. Men ellers er det en av de bedre glanssprayene jeg har prøvd. Jeg liker at shineprodukter er i sprayform, det gjør at jeg kan fordele produktet lettere i håret. I tillegg er dette en tørrspray, dvs at den tørker fort i håret noe som er et kjempepluss for oss med hår som lett blir frizzy. Inneholder lite vann, også et stort pluss av samme grunn. Inneholder det ikke vann inneholder det ofte en del alkohol noe Fudge Shine Head også gjør. Mye alkohol kan ofte tørke ut håret, men denne sprayen gjør det likevel ikke, de andre ingrediensene gjør kanskje opp for det?
Håret blir som sagt, med kanskje i litt overkant mye produkt veldig glansfullt uten at håret blir fett.

Et glanspray jeg absolutt kan anbefale, selv om jeg fremdeles foretrekker Tigi Bedhead sin Headrush.

Ingen kommentarer: