mandag 23. august 2010

Opp for testing!

I sommer kom Kerastase med sin nye serie Nutritive Nutri-Thermique, Kerastases første serie med denne type varmeaktiverende ingredienser . Den skal gi dypvirkende og varig næring for veldig tørt hår som stadig blir utsatt for varmebehandling. Det høres ut som nettopp noe for meg og jeg virkelig gleder meg til å teste disse ut. Jeg har fått disse produktene for testing, så kommer til å teste en måneds tid eller lenger fremover for å kunne gi de en ordentlig omtale. Så pass tid trenger man for å teste slike produkter synes jeg. Jeg kommer nok til å kjøpe balsamen i samme serien også da den ikke fulgte med og gi hele serien en omtale samlet.

Jeg har også fått små testere med pakker fra hårpleie fra ShuUemura, som jeg har hørt mye om. Disse pakkene er selvfølgelig for små for å teste skikkelig og gi omtale, men det kan jo kanskje gi en mersmak?

Hold et øye med bloggen videre om du er nysgjerrig på den nye serien!

I mellomtiden kan dere jo gå inn på den norske hjemmesiden til Kerastase og lese litt om seriene.

Ingen kommentarer: