fredag 9. juli 2010

Redken Extreme Anti-Snap

Jeg trodde dette var Produktet for meg, mye positivt omtale, og Extreme Cat kuren er så bra, jeg tenkte dette ville være noe tilsvarende. Dessverre gjorde ikke Anti-Snap noe for håret mitt. Det er nesten så jeg vil påstå det forårsaket flere splittede tupper, men det er selvfølgelig å overdrive. Jeg har nok bare vært ekstra obs på disse tuppene mine.

Produktet har en lotionaktig konsistens og lukter godt. er lett å fordele i håret. Anti-Snap gir ikke fukt, men styrker håret og på den måten skal den forebygge splittede tupper. Den virker slik at den forsegler tuppene, og vil derfor også hindre at fuktighet trekker inn i håret hvis fuktigheten er påført etter Anti-Snap. Man bør altså gi håret fuktighet i tillegg ved bruk at denne, og det bør gjøres før Anti-Snap påføres. Jeg har pøst på med fukt, men dessverre er håret mitt av en slik kvalitet at det er naturlig tørt, det kan aldri få nok fukt og det er lett å tørke det ut. Jeg følte Anti-Snap tørket ut håret mitt, og det er kanskje grunnen til at produktet ikke fungerte som det skulle, tørt hår vil splittes opp lettere...

Så, konklusjonen er at dette ikke er et produkt jeg kan anbefale...

Og; jeg er veldig åpen for forslag til produkter som kan forebygge splittede tupper om dere vet om noen! Letingen fortsetter...


Ingen kommentarer: