søndag 11. juli 2010

Decleor Aroma Night Night Beauty Cream - Regenerating

Med denne nattkremen lover Decleor optimal fornyelse og næring til huden gjennom natten.

Ingredienser: Decleors Night Energi Solar Complex fyller opp hudens energilagre.Peptider revitaliserer, regenererer og reparer skade som oppstår i huden gjennom dagen. Sort orkide og nattlysolje gir fuktighet og næring til huden og virker mykgjørende.

Ved påføring virker kremen noe fet, det tar litt tid før den trekker helt inn, noe jeg ikke synes gjør så mye siden den jo brukes om natten. Så lenge huden min ikke er fet når jeg våkner, noe den ikke er. Lukter godt, litt sånn plante / urte aktig, men ikke voldsomt. Aroma Night er hverken drøy eller ikke drøy i bruk, fordi den er såpass fet kan det være litt vanskelig å få smurt utover, noe som gjør at jeg ihverfall kanskje smører en del mer på en strengt tatt nødvendig. Mot slutten av krukken da man gjerne vil at den skal vare eeeeendaa litt lenger for man har ikke rukket å bestille ny forsyning, bruker man så lite som man bare kan, og den mengden som da ble brukt er betydelig mindre enn mengden som ble brukt i sløseperioden da krukken var ny. Så, bruker man denne med fornuft kan man få den til å vare rimelig lenge.

Nattkremen inneholder i tillegg til fukt også essensielle fettsyrer og gir noe (ikke mye) fett i tillegg til fuktighet. Det er ikke nok fett til at huden min har blitt mer fet på Tsonen, men kan muligens være nok til at de feteste hudtypene ønsker å holde seg unna. Dog vil jeg tro dette er den som gir mest fett av Decleors nattkremer - de andre er jo balmer.

Decleor anbefaler å bruke den med Neroli serumet. Jeg bruker den uten, og det fungerer helt fint for meg, jeg tror det kan bli litt voldsomt å bruke serum i tillegg sommerstid, men det er mulig at det kan være fint til vinteren.

Aroma Night anbefales til aldersgruppen 25 +. Jeg tror at den fint kan brukes til noe yngre hud, si 20 +, da ingredisensene ikke er de mest aktive på rynkefronten.

Jeg merket fort at til forskjell fra mine tidligere kremer så både så og føltes huden min freshere ut på morgenen enn tidligere ved bruk av denne, de dagene da man bare ser dratt og sliten ut pga lite / dårlig søvn ble færre, og det kunne bare skyldes denne kremen, som var det eneste nye i hudpleierutinen. Nå byttes den ikke ut med det første!

Anbefales! Løp og kjøp!

Ingen kommentarer: