tirsdag 25. mai 2010

Gillette Venus Embrace og Satin Care


For en stund siden fikk jeg en pakke med Gillete Venus Embrace barberhøvel og barberskum. En liten stund senere fikk jeg enda en pakke med flere barberskum fra Gillette i sikkert alle varianter som finnes. Med så mye som har vært de siste månedene har jeg glemt dette litt bort, selv om jeg har brukt av produktene hele tiden. Så nå er dette grundig testet.

Gillette Venus Embrace barberhøvel var jeg jo godt kjent med fra før, det er den eneste barber høvelen jeg bruker, nettopp fordi den barberer godt og er enkel å bruke med sitt bevegelige hode.

Barberskummene finnes i forskjellige dufter; Avokado Twist, Radiant Aprikot, Floral Passion, Lavender Kiss samt i Sensitive og Dry Skin. Vanligvis har ikke jeg pleid å bruke barbergel eller skum, men nå som jeg har det, bruker jeg det, og barberingen blir jo uten tvil tettere. Samtidig er det også lettere å se hvor man har vært over med høvelen og ikke.Gille Så spørs om jeg ikke har skaffet med flere produkter jeg ha nå... Alle barbergelene lukter veldig godt, men lukten setter seg ikke på huden. Alle er milde mot huden, men min favoritt er likevel Dry og Sensitiv Skin da de er enda litt mildere.

Eneste minus jeg kan komme på er at disse produktene er fryktelig dyre i butikk.

Ingen kommentarer: