torsdag 27. mai 2010

Soap & Glory Some Like It Hot Body Softening Thermal Scrub

It`s ok if sometimes her friends are FLAKY, but a lady`s legs should never be.

Da jeg var på apoteket før ferien for nødvendigheter til ferieapoteket utforsket jeg samtidig Soap & Glory produktene som føres på Bootsapotekene. Mest for de morsomme kitsch forpakningene, litt ala Benefit, med snasne navn. I mangel av skrubb, noe som var et must før ferien, jevn brunfarge osv, rasket jeg med meg Soap & Glory Some Like It Hot. Og, siden jeg var ørlite skeptisk også S&G Scrub Your Life Of (omtale kommer).

Dette er en artig liten sak! Artig fordi denne skrubben blir skikkelig varm en liten stund i det den kommer i kontakt med huden. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, mulig dette er helt feil årstid for varmende kroppskrubb og at jeg vil sette mer pris på det i vinterhalvåret, men jeg er altså ikke fan. Skrubben lukter godt. Søtt, litt godteriaktig.
Kornene komer fra forskjellige sukkerarter og hvit sand, og det er thermineraler som sørger for den varme følelsen. Makademia og calendula olje bidrar til at huden blir tilført fuktighet, noe som gjør at man slipper den ekstreme tørrheten og kløen mange opplever etter skrubb.

Some Like It Hot skrubber absolutt bra, og til en pris av 69 kr for 200 ml må jeg si veldig bra! Huden føles myk etter bruk, og som nevt tidligere, uten at den føles tørr.

Soap and Glory er også stolte av å kunne reklamere at de ikke tester på dyr.

Ingen kommentarer: