onsdag 4. juni 2008

Jan Thomas' stylingguide



Jan Thomas' stylingsbok dumpet ned i postkassen før helgen, og nå har jeg fått lest den.
Jaja, jeg vet mange rett og slett misliker ham, men hvorfor det? Jeg synes det er flott, jeg, det han får til, at han gjør noe stort ut av det han liker å gjøre. Og han kan det virkelig, de han styler ser fantastiske ut, og han er jo selv en flott mann.

Boka er veldig basic, noen nye triks og knep, men de er få. Likevel greit å repetere litt basic kunnskaper. Dette er en bok jeg hadde synes var greit å ha da jeg først startet å sminke meg, så det vil jo være en flott gave til fjortisen i familien!

Og den E-vitaminkapseltrikset høres bra ut, det vil jeg prøve!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, han er jo flink til det kan driver med. Men når han for eksempel uttalte seg om Kylie som er tilbake på turné på Tv i går er alt han sier helt meningsløs bla-bla. Alt er fresht, vakkert, nydelig og fantastisk.. Jeg synes rett og slett han virker overfladisk og litt dum når han snakker. Selv dette programmet "Fra Hollywood til Parkveien", hvor han faktisk får en sjangse til å vise hvem han egentlig er, fremstår han akkurat like blåst i hue. Men for all del, han er jo veldig dyktig på det han driver med!

Ida sa...

Jeg også synes Jan Thomas er dyktig med det han driver med, men han er litt overfladisk ja. Boken hørtes morsom ut, kanskje jeg bør kjøpe den?