lørdag 13. november 2010

Recycled Retractable Kabuki Brush fra Eco Tools

Alle materialer som går for å lage Eco Tools er miljøvennlige, dyrevennlige og resirkulerbare. Børsten er  syntetisk og utrolig myk og veldig tett. Jeg liker at denne kan taes med løs i vesken mye søl. Jeg synes kanskje den ble litt mindre myk og litt annerledes etter vask, men likevel en OK børste. Uansett verdt en titt for de av dere som er miljø og/eller dyrevennlige!
Koster 139 kr på Nelly.com.

Apropos dyrevennlighet; de av dere som kun kjøper sminke som ikke er testet på dyr; tenker dere over at sminkekostene deres kanskje ikke er så dyrevennlige feks om dere sverger til MAC ol? Eller bruker dere kun syntetisk? Her om dagen hadde jeg nemlig en diskusjon med ei venninne om nettopp dette, der jeg måtte medgi at jeg syntes det var litt dobbletmoralsk å sminke seg med sminke som hevder å ikke teste på dyr men bruke koster laget av søte små mår -eller geit for den saks skyld, kanskje ikke fullt så søte, men likevel dyr...

Ingen kommentarer: