søndag 7. november 2010

Mask of Magnaminty fra Lush

Rensemaske fra Lush! Dette er hva som står om den på Lush´s hjemmeside:

"Går til angrep med peppermynte og adukibønner. Så virkningsfull at ditt sanne jeg kommer fram. Dypt rensende for ansikt, hals og nakke. Føler du deg av og til så møkkete at du tror du aldri blir ren igjen? Etter en flytur natta over, et maratonløp i kaninkostyme eller en spasertur langs E6 fredag ettermiddag, har du virkelig behov for en god skrubb. Denne er dypt- dyptrensende, med porselensleire, malte adukibønner og kjempenattlysfrø som fjerner død hud, og peppermynte for friskhet."


Denne lukter deilig av peppermynte, og føles utrolig forfriskende på huden fra første stund! 
Jeg har ingen urenheter annet enn en og annen kvise nå og da, så jeg kan dessverre ikke si mye om denne hjelper veldig på slikt, men huden føles ren og fresh og ser klarere ut etter bruk. Huden føles også veldig myk.
En ting jeg savner, er "bruksanvisning" på Lush´ hjemmeside, da jeg var litt usikker på hvordan denne skulle brukes. Nå er det jo fullt mulig at den savnede "bruksanvisningen" står på selve krukken, jeg har jo bare testprodukter, og dermed ikke originalemballasjen. Masken skal ha en skrubbende effekt, men jeg fikk ikke skrubbet ansiktet med masken ved påføring. Andre gang jeg brukte masken kikket jeg igjen på hjemmesiden og så at en av produktanmeldelsene tipset om å la masken tørke, fukte litt og skrubbe etter det, noe som fungerte mye bedre. Nå er det selvfølgelig også mulig masken har skubbende effekt uten å egentlig trenge å skrubbe. Resultatet har uansett vært bra, alle gangene, uansett hvordan jeg har gjort det, bare man lar den virke på huden en stund. God maske, prøv den neste gang du er innom Lush!
Den er veldig drøy i bruk, og 125 g for 52 kr eller 315g for 110 kr må jeg jo si er en ganske så grei pris og gjør at denne masken er en budsjettkupp!

Ingen kommentarer: