søndag 31. oktober 2010

Volcano Foot Mask fra Lush

Dyprensende, bekjemper lukt og mykgjør.
Inneholder dyptrensense mineralleire, sitronolje, enzymberikende papaya, soppdrepende kanel og ferske tomater som bekjemper lukt. Har en stimulerende effekt.

Masken er litt tørr, men det går fint ann å massere føttene med når de er fuktige. Konsistensen er ellers sandete, leireaktig, en skikkelig god skrubb. Lukten er litt ubeskrivelig for meg. En blanding av kanel og… tannlege? Lukten minner meg faktisk litt om tannlegen, uten at jeg helt kan si hvorfor.

Jeg gjorde som foreslått på hjemmesiden; jeg maserte først føttene inn med masken. Skyll føttenene i vann først, da masken er rimelig tørr, så blir det lettere å smøre inn og man bruker litt mindre av masken. Så pakket jeg inn føttene med glad-pack og satte med i sofaen med en kopp te og TV. Etter et kvarters tid skrubbet jeg føttene og skylte bort. Resultatet er myke føtter som føles freshe og mindre trøtte. Deilig!

Masken gir føttene en kjølende effekt, både under bruk og litt etterpå, og virker dermed veldig forfriskende på slitne føtter. Den gir også føttene en skikkelig skrubb og renser godt, føttene blir veldig myke og freshe. Dette er absolutt en favoritt og ved neste anledning skal jeg hamstre inn! Perfekt for deg som trener mye og stadig har føttene pakket inn i svette treningsko.

Anbefales! Kjøpes på Lush, 113kr for 125 g.

Ingen kommentarer: