tirsdag 12. oktober 2010

label.m Split-end sealer

Først av alt elsker jeg hvordan innpakningen til labes.ms Split-end sealer! Den ser ut som en liten pudderdåse i metall med "skinn"lokk og speil inni. Ah! Det går også ann å kjøpe refiells til denne, som er litt billigere og litt mer miljøvennlig. Denne er perfekt å ha i vesken for touchups! Eneste jeg ikke liker med denne forpakningen er at hvis man har sølt litt med produktet kan den klistre seg fast slik at den blir litt vanskelig å åpne. Denne er det 6 g produkt i, men samme produkt kommer også i en litt større utgave, 9g, i en lignende pudderdåse, men i plastikk og uten speil (bilde ser du under). Ja, det er produktet som skal evalueres, men det må være lov å bli betatt av søte forpakninger!

Label.m Split-end sealer er en kremet voks som brukes for å forsegle tuppene. Den kan også brukes for å kontrollere flyvehår og gi tekstur til håret. Den er hvit av farge og inneholder en hel del fint, fint shimmer. I håret synes derimot ikke shimmeret så godt, man må nesten vite at det er der for å legge merke til det.
Split-ends sealer påføres ved å ta litt produkt i fingertuppene og  varme det litt opp for å så påføre håret. jeg bruker det mest til hårtuppene for å forsegle, da synes ikke splittede tupper så lett og de samles og ser friskere ut. Samtidig vil produktet bli liggende på tuppene og beskytte de for slitasje. Den fungerer også perfekt for kontrollere småhår som lever eget liv. Ønsker du å gi tekstur til håret eller definere noe av det kan du fint bruke dette i lengdene også. Så det er et fantastisk produkt å ha i vesken, da det kan brukes til mangt og tar liten plass.

Det eneste jeg kan trekke ned på er at det er lite produkt i disse dåsene: Riktignpk er det ikke mye produkt som kreves, men på langt og mye hår går det like vel en del...


Jeg kjøpte mine på Lookfantastic.com, den lille for 22.50 GBP, den store for 22.50 GPB og refill for 11.25 GBP.

Ingen kommentarer: