torsdag 7. oktober 2010

Batiste Brunette

Dette er vel ikke akkurat noen nyhet, jeg vet den har vært på markedet en god stund nå, men jeg har nettopp fått testet den ut.
Jeg har tidligere slått et slag for Batiste Dry Shampoo, som har vært en skjønnhetsfavoritt i denne bloggen både i 2008 og 2009 (oioi, snart på tide med nye årets skjønnhetsfavoriter jo! Tiden flyr…).
Vel her er en liten oppdatering da Batiste stadig utvider... Tørrshampoo kan fort gjøre håret hvitt og det kan være vanskelig å få børstet det skikkelig ut. Ofte har jeg hatt følelsen av å gå rundt med en litt grå hårprakt, ikke så lekkert… Batiste har ihvertfall en farget tørrshampoo for brunetter. Altså tørrspray med farge.  Sprayer jeg den på huden ser den gråbrun ut, og på håret synes den ikke, ihvertfall ikke  etter man har børstet gjennom håret. Men med måte! Selv Denne vil synes grå på hodet om du bruker for mye!

Ingen kommentarer: