lørdag 21. august 2010

EOS Hand and Body Lotions

Ganske nytt på markedet er EOS Hand and Body Lotions og jeg har vært så heldig og fått lov å prøve de! Det finnes tre av de; Boost som har en deilig kokoslukt og passer for tørr hud, Refresh, som lukter svakt av agurk og passer for normal hud og Nourish som er luktfri og passer normal hud. Disse er som EOS Lipbalm parabenfri og er henholdsvis 90%, 97% og 97% naturlige. De er dermatologisk testet og hypoallergiske.

Min favoritt er Boost. Fordi jeg har en veldig tørr hud passer denne meg best og jeg elsker lukten av kokos. Bortsett fra det har jeg likevel ingenting å si imot de to andre versjonene.

Lotionene trekker alle kjapt inn i huden og gir langvarig fuktighet.

Smart trekk å også føre en luktfri variant, som man kan bruke når man heller vil dufte av yndlingsparfymen.

Bodylotionene kommer i 354 ml flasker og koster 98 kr. De kan kjøpes på Parfymerie, Vita, Cubus og utvalgte interiørbutikker. Ta også en titt på hjemmesiden.

Ingen kommentarer: