onsdag 4. august 2010

Clinique Deep Comfort Body Lotion

I følge Clinique er dette en lett fuktighetsgivende bodylotion for alle hudtyper. Den skal hjelpemot tørr og flassende hud. Min erfaring er at tørr flassende hud trenger mye mer en en lettvekter, og denne bodylotionen gir ikke i nærheten av nok fukt til å beskjempe slik hud.
Nå sommertids er huden min ganske grei, langt fra flassende, men trenger likevel en del fuktighet. Til min bruk nå var ikke denne nok.
Konsistensen er melkeaktig, likevel trekker den ikke så fort inn i huden som jeg forventer av en lotion med slik konsistens. Og huden føles tørr ganske kjapt etterpå.
Pluss er at den er parfymefri og allergitestet for oss som reagerer lett på slikt og for pumpeflaske, jeg er fan av alt med pumpeflaske! Men ellers kan ikke jeg stå inne for en anbefaling av denne.

Ingen kommentarer: