lørdag 31. juli 2010

Chanel Noir et Or Collection - endelig


Jeg lovte å vise frem denne kolleksjonen, og sannheten er at det gikk litt i glemmeboken, da jeg aldri ble noen fan av disse lakkene.


Her ser dere ChanelBlack Velvet (430) som ble sagt å være en matt svart lakk. Den er ikke matt. Ikke hva jeg kaller matt ihvertfall. Derimot passer navnet Black Velvet godt, synes jeg, det er den fargen svart fløyel ville hatt, på samme måte som Black Satin ( 219, under) er samme svartfarge som svart satin har. På både Black Velvet og Black Satin er det lagt to strøk. Begge dekker godt, selv om Black Satin dekker best av disse to.



Gold Lamé (440) synes jeg er mer gul enn gullaktig og er vanskelig å legge fint, da penselstrøkene synes godt. Dette er den lakken jeg var minst fornøyd med. Her er det lagt 3 strøk.


Illusion D´Or (450). En klar lakk med gullshimmer / glitter i. Her er det lagt 3 strøk og det dekker fremdeles ikke 100 %, men denne lakken er kjempefin å legge over Black Velvet, og også over Gold Lamé.


Til sammenligning har dere her Chanel´s Gold Fiction , som jeg synes er den som mest ligner på gullfarge. 3 strøk.

Ingen kommentarer: