søndag 25. juli 2010

Redken All-Soft Gold Glimmer

Jeg liker best glans i sprayform, så ble litt skuffet over denne bittelille flasken med glans i gel/pomade-aktig konsistens. Men gav det likevel et forsøk da jeg liker tanken på å påføre glanspray som i tillegg til å gi håret mitt galns også skulle pleie det.

Redkens All Soft Gold Glimmer inneholder gull camelina for glans, avocado som gjør håret mykt, olivenolje for fukt og silke aminosyrer for å forhindre tap av proteiner. Denne skal i tilleg til å gi glans, mykgjøre og gi frizzkontroll.

Jeg innbildte med små "gull"partikler som skulle glitre i mitt brune hår, men den gang ei, jeg merket egentlig ikke mye til glans, langt mindre glimmer.

Denne samler småhår, bedre enn min vanlige glanspray, og har også veldig lite hold, noe som absolutt ikke er negativt i en glanspray. Disse skal ikke ha hold. Ved påføring blir håret litt "vått" men det tørker fort og det synes egentlig ikke at man har produkt i håret.

Denne nådde ikke helt op hos meg, og det som virkelig trekker ned er lukten. Jeg vil håret mitt skal lukte godt. Så hårprodukter lukte godt. spesielt stylingprodukter som er det siste man påfører. Og denne luktet det jeg vil beskrive som våt jord. Lukten er veldig fremtredende med en gang, og forsvinner litt fra håret etterhvert. Og selv om folk sier at jeg de ikke lukter noe av håret mitt, mener jeg fremdeles det lukter våt jord.

Pluss for at den er liten nok til å ta med på reise, og for at den kan sendes fra utlandet da den ikke er aerosol, noe som tydeligvis er blitt et stoooooort problem!

Likevel... Jeg kommer ikke til å kjøpe denne igjen...

Ingen kommentarer: