lørdag 24. juli 2010

Chanel Le Crayon L´evres

Denne liplineren får full pott hos meg. Konsistensen er utrolig god, myk og kremet men samtidig fast slik at det er en drøm å påføre. Sitter godt, og får leppestiften til å sitte enda bedre. Dekkevnen er super. Jeg har den i fargen Natural -34, og man trenger egentlig ikke mer enn den. Med en farge lik den på mine lepper kan jeg bruke denne til uansett leppestiftfarge, jeg harvært så lei av å fine perfekt match til spesielt røde leppestifter! I tillegg kan denne brukes alene, om du har behov for å definere leppeformen men ikke ønsker å bruke leppestift. Påfør Chanle Le Crayon Levres Natural, gjerne over hele munnen og lipgloss så er du good to go. Pluss for kjekk børste på den ene enden for bedre påføring! Har en halvmatt finish.
Tørker ikke ut leppene, men gir noe fukt og næring.

Litt dyr i pris,selv om jeg ikke husker helt hvor mye, men det rettferdiggjøres av at det kun er dene ene liplineren du trenger.

Ingen kommentarer: