torsdag 15. juli 2010

Ole Henriksen Balancing Cucumber Face Tonic

Hva den lover: Å friske opp huden, berolige og mykgjøre.
Å fylle huden med nærende plante og urteekstrakter som agurk, kamomille og ginseng. Den er uten parabener, skal virke antiseptisk og betennelsesdempende, trekke porene sammen og øke blodsirkulasjonen.

Denne er anbefalt for tørr og sensitiv hud. Til min hud fungerer den veldig bra, tonicen føles forfriskende på huden og renser bra, jeg legger merke til at at det er flere urenheter igjen i bomullsdotten ved bruk av denne enn ved bruk av min vanlige tonic (muuulig jeg må rense bedre?). T-sonen min føles mindre fet ved bruk av denne også, selv om huden ellers ikke føles tørrere og når jeg tenker etter har jeg også hatt mindre kviser i det siste. Må være den desinfiserende og betennelsesdempende virkningen... Jeg er blitt veldiog glad i denne toneren og liker den like godt som Decléors Tonifying Lotion. Men om vinteren når huden lett blir strippet for fuktighet og for folk med veldig tørr og fettfattig hud kan denne bli litt for sterk, tror jeg. Men anbefaler absolutt å gi det et forsøk!



Ingen kommentarer: