mandag 15. februar 2010

Lancôme Flash Retouche

Concealer og highlighter i ett! Men funker det? Absolutt! Jeg klarer meg ikke uten min, og kan ikke skjønne hva jeg gjorde uten først.
Den funker som begge deler, men aller best som concealer for min del. En natt med dårlig søvn blir raskt retusjert vekk med denne. Skjuler mørke ringer perfekt og gjør blikket mer våkent og åpent.

Lancôme Flash Retouche er lysreflekterende og har en god dekkeevne. Den har en kremet konsistens som er lett å jevne ut og gir mye fuktighet.

Den kommer i en hylse med en knapp øvert som fordeler produktet når du trykker på den. Akkuratt det er jeg lite fornøyd med, da den gir mye av produktet. Concealeren er egentlig veldig drøy i bruk, nemlig! Børsten i den andre delen for påføring.

Finnes i 4 forskjellige nyanser.

Anbefales!

Ingen kommentarer: