tirsdag 9. februar 2010

Chanel Inimitable Mascara Waterproof

Omtalen av denne maskaraen har latt vente på seg, men her er den endelig:

Denne maskaraen har jeg i grønt, og jeg virkelig digger den!
Det er jo ikke til å komme fra at dette er en sommermaskara (pga fargen), men innimellom går det nok ann å bruke den vinterstid også, den er jo så festlig!
Den gir en flott effekt, det er nemlig ikke slikt at øyenvippene blir knallgrønne, det er mer en anelse, som går over i mer og mer grønnfarge utover der vippene er bleket av solen. Min reisevenninne var skeptisk til kjøpet mitt, men da jeg tok den bruk kunne hun ikke la være å kikke...

Maskaraen i seg selv er god. Børsten er passe stor, ikke så stor at det blir klumpete , men såpass stor at den får ordentlig tak i vippene og separerer de og gir lengde.
Den sitter godt, noe som er et must for fargede maskaraer. Er det noe verre enn å være svart av maskara rundt øynene, er det å være grønn, eller lilla for den saks skyld... Og siden det ihvertfall for meg er en sommermaskara er den nødt til å tåle litt vann og fuktig vær.
Vaskes lett av med øyesminkefjerner.

Jeg skulle absolutt hatt et bilde med denne på, men, med dette lyset for jeg jeg ikke frem fargen i det hele tatt..

Neste gang blir det definitivt en lillafarge!

Ingen kommentarer: