søndag 10. januar 2010

Bare Escentuals Kabuki Kost


Jeg har tidligere brukt MACs Buffer Brush (nr 182) til på føring av mineral foundation, og vært mer enn fornøyd, men da den etter 2 år begynte å røyte, skaffet jeg meg Bare Escentuals Kabuki Kost. Jeg var litt spent på dette kjøpet, da denne kosten har vært kjent for å røyte litt, men min gjør nå ihvertfall ikke det.

Kosten har en veldig tett bust, og er myk, men langt fra så mykt som MAC sin Buffer Brush.
Jeg synes BE kosten gjør det lettere å påføre foundation enn MAC sin kost, men resultatet blir for så vidt den samme med begge koster. Med BE kosten synes jeg jeg bruker mye mer pudder dog, pudderet forsvinner liksom inn i kosten.

Alt i alt synes jeg dette er en helt grei kost, men jeg forstår ikke helt at den er så hypet opp som den er.

Laget av geitehår.

Ingen kommentarer: