tirsdag 28. juli 2009

ID Bare Minerals Brow Color & Brush



Har du, som meg, tidligere overplukket bryn, kan det være nødvendig å fylle på øyebrynene med farge. Selv har jeg i noen måneder prøvd å spare til litt fyldigere bryn, men etter 14 -15 år med flittig bruk av pinsetten, tar det tid å gro det tilbake. Muligens må jeg bare innse at de ikke lenger blir like fyldige som før.

Tidligere har jeg brukt Isadoras Eye Brow Pencil i fargen dark brown og vært storfornøyd med det. Enkelt, greit og billig. Men prøvde skygge på parfymeriet og makan til pent resultat!
Så Bare Minerals Brow Color i fargen brunette sammen med Bare Minerals Brow Brush ble med hjem. Fargen er perfekt for meg, som har mørkebrunt hår og nesten svarte bryn, men kan nok bli for mørk for noe. Egentlig er ikke øyebrynsfarge noe man kan bestille på nett, det skal så utrolig lite til før det blir helt feil. Regelen sier du skal velge en farge som er en anelse lysere enn fargen på ditt hår. Uansett skal ikke øyensbryn farges mørkere enn det mørkeste fargen i håret! Mørkere vil gi en for sterk og markert preg og virke strengt. For lyst vil se grått ut. Så gå ut og prøv!

Skyggen er utrolig drøy i bruk, og er sammen med Bare Minerals Brow Brush veldig enkel å påføre, pluss at det gir en veldig naturlig resultat. Jeg var redd for at det, siden det er skygge, lett kunne smitte av eller bli borte i løpet av dagen, men sitter pent på hele dagen (jeg bruker MACs Brow Set oppå).

Anbefales!

Ingen kommentarer: