fredag 20. juni 2008

Neglelakken fra OPI


I min BeautyBasketpakke lå det også de 4 negellakkene fra OPI.
Fargene ser du på bildet til høyre. Fra Venstre; Happy Anniversary, en sølvskimrende neglelakk, veldig lekker, synes jeg! Nomad's Dream, som skulle vært bronsefarget, er vel heller en lys, lys sjokoladefarge. Mother Road Rose, dyp rosa, denne likte jeg godt! Og helt til høyre, Chocolate Moose, som skulle være lys sjokolade, men den er bare...brun. Jeg får ikke helt bestemt meg for om jeg liker den fargen eller ikke.
Det som var fint med disse neglelakkene er at de var enkle å påføre, og de er ganske dekkende, du trenger ikke mer enn to strøk, men til nødt holder det også med ett.
Lakken tørker også veldig fort, anbefales!

Men, jeg leter etter en neglelakk i bronsefarge, gjerne med skimmer, men det som er viktig at det virkelig ser ut som bronse. Vet du om noen?

Ingen kommentarer: