fredag 20. juni 2008

Beauty Fluids fra Babor

Babor er en plantebasert serie som inneholder dyptvirkende
ingredienser fra naturen (planter, urter, alger). De har over 40 års erfaring innenfor kosmetik og skjønnhetspleie og har et veldig stort utvalg av produkter for alle hudtyper.

Jeg oppdaget serien da jeg fikk en julekalender med 24 ampuller som skulle brukes i den rekkefølgen du åpnet dem i. Huden ble som babyhud, så myk og glatt at jeg ikke kunne la være å gå og stryke meg selv på kinnet :) Julekalenderen kommer hvert år og koster 500 kr.

Nå har jeg kjøpt meg en ny ampullekur, på Academica Hud og Velvære på Vibes gate. Det som er fint med en slik hud er at den kan tilpasses til din hud og dine behov. Anbefaler alle å prøve det!

Min kur er som følger:
Dag 1 og 2: Hydra Plus Active Fluid (Intensiv fuktighet).
Dag 3 : Algae Active Fluid: Fuktighet gjennom havets kraft.
Dag 4 og 5: Collagen Booster Fluid: Stimulerer hudens eget kollagenproduksjon.
Dag 6. Face Contour Fluid: Slimming for ansikter - forhøyer spennkraften og fester konturene.
Dag 7 og 8: Re-Beauty Fluid: Celleforyngring og synlig utglatting.
Dag 9 og 10: Re-Generating Fluid: Forfiner porer og glatter ut.

Når du har fått hjelp til å finne en kur som passer for deg kan man jo alltids bestille fra nettet senere: Du får kjøpt Babor på BeautyBridge (de selger også L'Occitane) og Skinstore (Jeg har ikke bestilt herfra selv).

Ingen kommentarer: