lørdag 22. mars 2008

Shiseido - The Skincare




Shiseidos The Skincare serie fokuserer på fuktighet. Technologien bygger på ekstrakter fra asiatiske sitrusfrukter, som skal gi fuktighet, sukker funnet i ørkenplanter som skal bevare fuktighet og tea roser, som skal virke avslappende på huden og forbedre hudbarrieren, samt at det står for den deilige duften produktene har.


Jeg har prøvd The Skincare Rinse-off Cleansing Gel, og var positivt overrasket over den.
Jeg opplever ofte at renseprodukter i tillegg til å fjerne alle urenheter også fjerner fuktighet, slik at huden føles stram og tørr til jeg tar på fuktighetskrem.

Shiseidos The Skincare Rinse-off Cleansing Gel etterlot huden myk og det føltes som om huden ble tilført fuktighet av den. Den føltes frisk og mild. Denne er nok fin for alle hudtyper.



Jeg prøvde også Shiseido The Skincare Day Moisture Protection SPF 15.
Selv om huden føltes myk etterpå, og det ikke er tvil om at den tilførte huden fuktighet, tror jeg det finnes bedre fuktighetskremer. Den lukter godt, og har konsistens som lotion. Trekker fort inn i huden, men jeg trengete mye av den for å føle jeg fikk fuktighet nok. Pluss for 15 i solfaktor!

Ingen kommentarer: