lørdag 22. mars 2008

Lancôme - Aqua Fusion


Jeg er en stor fan av Lancôme. Det kommer ofte og mye bra hudpleie og sminke fra den kanten.
Jeg har nettopp testet Lancômes Aqua Fusion, og ble ikke skuffet.

Full av fuktighet, absorveres fort inn i huden, og etterlater den myk og smidig.
Jeg tror denne kremen passer best til de med tørr til normal hud, kanskje den blir litt fet for de med fet hud.
Aqua Fusion har en deilig konsistens og lukter godt!

Jeg synes absolutt den holder det den lover, nemlig; fuktighet og glød.
Kremen skal inneholde seksten elementer som er essenssielle for å opprettholde fuktighet.
Dette er ingen antirynkekrem og passer derfor best for de under 35.

Kremen kommer i flere utgaver, med og uten solfaktor og med farge. Jeg har kun prøvd utgaven uten solfaktor, og skal absolutt prøve den med til sommeren. Har også veldig lyst til å prøve den med farge, foundation og fuktighet i ett!

Minus: Dyr i pris, rundt 400 kr, dyrere for den for tørr hud (jeg synes det er verdt det...). Og for de som er opptatt av det; Lancôme er en del av L'orealimperiet og tester dermed på dyr.

Ingen kommentarer: