mandag 11. februar 2008

Mote rett i postkassa

Jeg elsker nettshopping, til tross for at jeg ofte må sende tilbake omtrent halvparten pga feil passform eller at produktet var annerledes enn på bildet. Men denne gangen stemte alt!


Kjole fra H&M, utrolig søt til sommeren!




Kort hettejakke fra H&M.




Denne var utrolig fin! Bildet yter den virkelig ikke rettferdighet...




Olaskjørt fra H&M.




Tunika fra Ted Baker, ASOS.



Denne synes jeg var kul! Kjole fra ASOS.




Tøft armlenke fra ASOS.



Armlenke fra ASOS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei...kjempefin ting du funnit deg....og da spesiellt
kjolen, den der hvite. Hvor kommer den ifra.....???

Gå gjerne inn å se på bloggen min også
www.eightdaysaweek.blogg.no

Om du hadde vært riktig søt så kunde du ju svart der....pliiis

Likte ellers bloggen din.

All That Glam sa...

Hei!
Tusen takk, jeg er strålende fornøyd selv, og kan ikke vente til sommeren :) Kjolen er fra H&M, nettshoppen.