torsdag 17. januar 2008

Salg! Salg! Salg!

Jeg synes januarsalget i år varer og varer, og jeg klager ikke!

Idag tok jeg turen innom Oasis på Bogstadveien for å slå ihjel litt tid før klippetimen min på Tony & Guy (min favorittfrisørsalong). På Oasis finner jeg alltid noe, og idag var intet unntak. Blant salgsvarene fant jeg denne kjempefine røde vesken. Jeg får nok brukt den før også, men jeg tenkte spesielt på sommeren, for å sprite opp et hverdagsantrekk med jeans og singlet.



Jeg er ingen vinterbarn, og vinteroutfitene er jeg ferdig med for lengst. Nå lever jeg og ånder for våren og vår/sommermoten... Og våren kommer ikke til å ta meg uforbredt!

Men, det er ikke sånn at jeg ikke kan kose meg på vinteren også...Mens jeg venter på å kunne bruke min flotte sommergarderobe kan jeg holde varmen med det nydelige hvite skjerfet med sølvglitter dere kan spotte under vesken :)

Rød veske 505kr (50% avslag) og hvitt skjerf 280 kr, begge fra Oasis.

Ingen kommentarer: