mandag 28. januar 2008

Indulge in some chocolate...


Nytt fra Philosophy er en pakke med tre dusjsåper, The Birthdayparty. Denne såpen er egentlig ett 3 in 1- produkt, dusjkrem, shampoo og bobblebad i ett. Jeg har selv ikke prøvd dette som shampoo, men som dusjsåpe...Mmmm... The Birthdayparty inneholder tre dufter; Chocolate Frosting, Strawberry Ice Cream og Vanilla Birthday Cake, og de lukter, nøyaktig som det høres ut!
Konsistensen er kremet og tørker ikke ut huden da det inneholder mye fuktighet.

Idag har jeg prøvd Chocolate Frosting og det jeg føler meg som til å spise opp!

Dette produktet har blitt kjøpt på Sephora, til 30$, dessverre shipper ikke Sephora til Norge, til min store irritasjon.

Jeg har fremdeles ikke funnet akkuratt denne pakken på noen nettsider enda, men andre Philosophy produkter kan kjøpes på Philosophy og HQhair, og blant dusjkremene er det mye å velge mellom! Hva med Red Velvet Cake, Coconut Frosting eller Melon Daiquiri?

Ingen kommentarer: