mandag 28. januar 2008

Benefit-favoritter

I anledning min venns reise til USA, passet jeg selvfølgelig å sende med en bestilling på Benefit-favoritter som jeg begynte å gå tom for:








24k Sexy Gold Lip Gloss; denne er så lekker! Gir leppene en varm gylden glød, og føles god på leppene. Har fått mange komplimenter for denne! Og, har som alle Benefits produkter, en stilig innpakning. Kan brukes uten eller over leppestift.
110kr.




Dear John, a movin' on facial creme visage; en av mine favoritt hudkremer. Brukes som både dag og natt krem. Tilfører huden masse fuktighet! Med vitamin E.
165 kr.





BadGalLash har jeg skrevet om tidligere og du kan lese om det her.





California Kissin'; en ultraglossy lipgloss, passer perfekt for sommeren (og som dere vet, begynner jeg å bli ganske forberedt for den...) Har en svak blåskjær, som ikke vises på leppene, men som visstnok skal få tennene til å se hvitere ut. Gir ihvertfall superblanke lepper, og lukter deilig og friskt av tannkrem :)
87 kr.




Og til slutt: Maybe Baby perfyme. Denne hadde jeg ikke prøvd før,men hørt mye om, og måtte bare prøve. Er absolutt en perfyme for deg som liker veldig søte blomsterdufter, men kan nok bli for søt for noen. Jeg likte den! Denne er også noe jeg vil spare til sommeren.
Top noter: Aprikos og hvit ingefær, mellom noter: vannblomster, bergamott og litchi og undertoner: hvit musk og varm fersken. Jeg synes den dufter veldig av liljekonvall!
264kr.




Alt kan bestilles fra Benefit, husk å beregne porto!

Ingen kommentarer: