søndag 13. januar 2008

Aveda Damage Remedy


Avedas Damage Remedy pack er et funn om du sliter med tørt, skadet eller farget hår.

Etter utallige omganger med hårføner og glattejern, trenger håret mitt skikkelig behandling, og jeg det føler jeg absolutt at denne superpakken gir.

Ved hjelp av planteekstrakter renser, reparerer og forsegler serien håret ditt, og resultatet blir et mykt, blankt og medgjørlig hår. Lukter litt av urter, synes jeg , noe som er et lite minus for meg som gjerne vil det skal dufte søtt av blomster og frukter...

Et lite tips, uansett hårmaske, er å ikke skylle det ut, men å sove med det gjennom natten. Skyll det så ut neste dag.
Om sommeren kan du også smøre inn hårkur i håret, sette det opp i en søt frisyre, og så gå på stranden :) Varmen åpner skjellaget i håret og gjør at kuren trenger dypere inn.

Pris: 460 kr (for hele pakken) + porto, bestilles på Look Fantastic.

Ingen kommentarer: