tirsdag 19. oktober 2010

Md Formulations Moisture Defense Antioxidant Creme


Denne kremen har en veldig lett konsistens, som kjennes som en mellomting mellom krem og lotion. Kremen trekker fort inn i huden. Jeg var sikker på at den kom til å gi meg tørr hud, men jeg har brukt denne kremen hele sommeren og utover høsten og ikke merket antydning til tørre områder. Så selv om man ikke føler kremen på huden gir den mye fuktighet. Et digert pluss er at fordi den trekker så fort inn og ikke er fet, gir den heller ikke blanke partier, så er du ekstrem fuktfattig, men likevel sliter med blank panne og nese, kan Moisture Defense være kremen for deg! Jeg lurer på om denne kan gi litt lite fukt for meg (som er ekstrem tørr og atopisk) vinterstid, men jeg er ikke helt sikker, da jeg også i sommer trodde den gav for lite fukt - og tok feil. ! Vil du bruke Moisture Defense om vinteren  og sliter med fuktfattig hud kan løsningen være fuktighetsserum på problemområder under kremen.

Et annet stort pluss er antioksidantene! Jeg digger antioksidanter og helst vil jeg ha antioksidanter i alt jeg putter i ansiktet! Sammen med AHAsyrene, som er i så og si alt av mdformulations produkter, hjelper antioksidantene til å bekjempe ytre påvirkninger og gir en antiagingeffekt.

Gir glød til huden og man ser en merkbar forbedring av huden etter bruk. Selv om kremen trekker inn fort føler jeg at den etterlater en tynn tynn film på huden, om det er meningen som en beskyttelse eller ikke, vet jeg ikke, men det kan føles noe ubehagelig før man blir vant til det.

Uten lukt og fargestoffer.

En helt super ansiktskrem! Jeg kjøpte min på Feelunique.com til like under 500lappen!

Ingen kommentarer: