torsdag 21. oktober 2010

Feelunique.com


Min absolutte favoritt nettbutikk når det gjelder skjønnhets- og hår produkter! Hvorfor? Feelunique har et stort utvalg, og billige priser, de shipper gratis OG betaler tilbake tollen om man sender et bilde av kvittering for utbetalt tollutlegg! At man kan tjene på dette skjønner jeg ikke, men så lege JEG sparer på det… Servicen er også veldig god, synes jeg. Tollutlegg blir tilakebetalt raskt og de svarer kjapt på mail. Blir pakker borte i posten er det heller ingen problem å få refundert beløpet eller nytt proddukt.
Jeg får alltid kvittering på at varen er shippet fort også, senest neste virkedag.  Nettsidene er gode å navigere på og ser behagelige ut.
Eneste minus er at det ligger i UK, som de siste årene har hatt et elendig postvesen. Dvs, det tar tid å få pakkene herfra, til tross for at de blir shippet fort. Men igår fikk jeg en pakke fra Feelunique som jeg hadde bestilt 12/10, det må man være fornøyd med!

Ingen kommentarer: