søndag 3. oktober 2010

Bourjoois Volume Clubbing

Denne gledet jeg meg til å teste! Fancy forpakninger er halve gleden! Jeg valgte meg ut denne i fargen Ultra Black.

Denne skal være "tested and aproved by clubbers". Reklamen lover dramatisk volum fra første strøk i tillegg til opp til 10 timers holdbarhet. Fargen Ultra Black skal i tillegg gi en shiny ultrablack finish.

Den har en noe spesiell børste. Den er stor, men har på en måte ikke noe tagger på sidene. Formulaen skal være ekstra holdbar og vinyl (!?) beriktet.

Formulaen synes noe tørr, og den er forferdelig å legge. Maskaraen klumper og vippene klistrer seg sammen. Hvis dette er hva som menes med volum, så er ikke volum noe jeg ønsker for vippene mine. Holdbarheten? Maskaraen drysser ganske raskt. Bortsett fra det sitter den godt, det merker jeg når jeg skal fjerne den, det krever mye jobb. Noe jeg hadde syntes kunne vært verdt det om den virkelig hadde holdt seg fin hele dagen: Dessverre har jeg sjeldent vært bort i en maskara som drysser mer.

Anbefales ikke!

Ingen kommentarer: