mandag 11. oktober 2010

Benetint Lip Balm spf 15

Denne lille saken kommer i en søt litt sånn retro glasskrukke med skrulokk. Veldig søt, men upraktisk. For en klossmajor som meg kommer garantert snart til å miste den på gulvet og den kommer til å gå  tusen knas… Og jeg er fremdeles ikke fan av lipglosser jeg må bruke fingeren for å påføre. Klissete og uhygenisk. Minus for det!

Konsistensen er litt voksaktig. Den minner meg litt om vaselin, med en litt tykkere konsistens. Men definitivt mer vaselinaktig når den blir varm, og det skal ikke fryktelig mye varme til før den blir tynnflytende og klissete. Lukter kjempegodt av roser og selv om den ser veldig knallrød ut å krukken gir den bare en lett rødme på leppene. Den ser veldig fin ut på! Og pluss for solfaktor!

Den gir noe fuktighet, men det er i grunn kun mens man har den på leppene, noe som er sånn 1time, 1,5 timers tid, så den varer ikke lenge på.

Så selv om den ser fin ut, i krukken og på leppene, kommer jeg nok ikke til å kjøpe den igjen. Det var flere minuser med Beneting Lip Balm enn det var plusser...

Ingen kommentarer: