tirsdag 17. august 2010

L´oreal Volume Million Lashes Maskara

Hemmeligheten til Volume Million Lashes maskaraen virker å ligge i børste - the Millionizer, som har mange både små og lengre bustehår (poeng til den som greier å finne et bra navn på dette for meg!). Hårene skal i tillegg til å dekke hver og en vippe, også separere de slik at de spres som en vifte, du vet, sånn Longoria-ish. I tillegg har maskaratuben en, vel, en greie, som fjerner oveskytende maskara fra børsten i det man trekker børsten ut slik at man kun får den mengde maskara på børsten som er nødvendig for å gi volum uten å klumpe. Jeg liker store børster veldig godt, da det som oftest er de som gir mine vipper det lille ekstra. Og denne er ganske i min smak. Noen tror jeg likevel vil finne børsten for stor og uhåndterlig. Det jeg har mest problemer med er tuppen på børsten som er stor og "hårløs" og egentlig bare i veien når jeg skal prøve å få maskara på vippene i kroken. Her samler det seg overflødig maskara som gjør at vippene i kroken blir til en eller at hele øyekroken blir svart. Helt klumpfrigarantert er man heller ikke, til tross for overflødig-maskara-fjerner-saken, man må ta seg tid med påføringen. Men da blir også resultatet ganske så bra. Jeg får lenge og jeg får definitivt volum, dog er jeg fremdeles langt unna Eva Longoria.
Maskaraen sitter godt, fantastisk godt faktisk, uten å drysse. Vaskes lett av med sminkefjerner.

Absolutt en av de bedre billigmaskaraene!

Ingen kommentarer: