søndag 8. august 2010

Dior Addict Lip Maximizer


Reklamen lover en umiddelbar plumpingeffekt, men jeg har aldri sett noetil plumping effekt av noen plumping glosser noen gang, eicheller denne, så det har jeg gitt opp for lengst. Det er ikke lenger derfor jeg kjøper disse produktene. Jeg forstår heller ikke hva dette collagenoppstyret i media er for noe, vi falt for det i begynnelsen, men nå er det jo noe alle vet at collagen molekyler ikke trenger inn i hud....
Reklamen lover også en "fresh sensation", og jeg forstår litt hva de mener. Vanligvis vil man kjenne prikking, svie ol av plumpingpreparater. Jeg kjenner ikke det av denne, men jeg kjenner at jeg tar den på. En lett kjølende effekt kanskje? Vanskelig å forklare... Konsistensen kjennes ihvertfall myk og fyldig på leppene, og jeg kjenner det allerede ved påføringen at denne gir mye fuktighet. Den er ikke klissete, gir en fin glans og smaker nøytralt. Holder leppene fuktige lenge, slik at man ikke trenger å stadig påføre mer produkt. I følge reklamen skal leppene etter 15 dagers bruk være transformert. Vel, trutmunnen min er like smal som før, men den er sjelden myk og da er jeg fornøyd!

280 kr på Estetique. Litt dyr, men verdt det!

Ingen kommentarer: