fredag 30. juli 2010

Sisley Phyto-Touche Gel Sun Glow Gel (mat)

Sisleys Phyto-Touche Gel Sun Glow Gel er en bronzer i flytende form.
Det er kun en farge å velge mellom, men to finisher, mat, som jeg har og mer shimmerutgave.
Denne kjøpte jeg på flyplassen i Frankrike og husker ikke helt hva den kostet, men den var dyr. Til tross for prisen, liker jeg denne veldig godt. Denne kommer kun i en farge, og denne fargen skal passe alle hudfarger. Fargen er ganske mørk men resultatet ser likevel veldig ekte ut.Jeg tror likevel den vil bli for mørk for de lyseste hudtypene, sånn før solen har tatt litt. Men resultatet blir veldig naturlig, som en forsterkelse av din egen brunfarge. Og de lysreflekterende partiklene gir en fin glød.
Gelen skal bygges på. Dvs, du starter med kun en bitteliten mengde, og resultatet vil bli en svak farge, en solbrun glød. Jo brunere du er blitt jo mer kan du påføre.

Navnet tilsier at dette er en gel, men jeg syne konsistenser er mer kremet enn gel, og den er helt grei å påføre, selv omdu må jobbe litt. Kremen er ikke fetet, og er fin for de med fet T-sone, den vil ihvertfall ikke gjøre den fetere.
Brukes over fuktighetskrem, og gjerne over fundation om det føles mer konfortabelt enn bare bronzeren. Alternativt synes jeg det funker fint å tilsette Phyto-Touche Gel sun Glow Gel til min flytende foundation for å gi den litt mer farge, istedet for å påføre Sun Glow Gel rett på huden. Kremen er non-comodogenic.

Ingredienser: rosewood som stimulerer mikrosirkulasjonen, Lavandelolje, som renser og mykgjør, jioh, for fuktighet og sesam, som fukter og restrukturerer.

Ingen kommentarer: