tirsdag 20. juli 2010

Decleor Expression De L'Age Relaxing Eye Cream


Har en rik kremet konsistens som med det samme kan virke noe fet. Når man påfører kremen trekker den likevel fort inn og etterlater huden godt fuktet ute en fet følelse. Denne er med andre ord fin å bruke til hverdags før sminke når den har trukket godt inn, noe som ikke tar lange tiden.
I følge Decleor skal denne ved hjelp av rose og søt kløver motvirke hovne og mørk hud under øynene. På en skikkelig dårlig dag vil denne øyekremen nok ikke hjelpe tilstrekkelig, men er fin til vanlige dager. Kanskje en ide å ha et SOSprodukt for slike dager om du som meg faller for denne...
Cherry blossom, kudzuekstrakter, neroli og petitgrainolje skal fukte og mykgjøre, noe den gjør så til de grader og er grunn nr 1 til at jeg elsker Radiance Relaxing Eye Cream. Finnes ikke bedre til det formålet!
Bio-Retinol og hibiskusekstrakt skal bidra til å forebygge og utglatte de første alderslinjer. Om den utglatter vet jeg ikke helt, en anelse kanskje. men at den forebygger tror jeg absolutt på. Om det er Bio-retinol eller ei, vet jeg heller ikke, men all den fukten gjør sitt til å motvirke de første rynkene som kommer av rett og slett tørr hud.
I tillegg vil denne kremen ved hjelp av mikroproteiner og moringa oleifera bidra til å motvirke skader som oppstår av forurensing.

Denne er myntet på sensitiv hud på 30 +. Fordi den kun gir fukt og det er få aktive antiage ingresienser i denne kremen tror denne fint kan brukes av de i 20årene også. Fukt er jo den beste antiageingrediensen!

Lukter svakt mandelpuddingaktig, mildt og godt!

Jeg kjøper min krem på feelunique.com til 312 kr.

Ingen kommentarer: