lørdag 5. juni 2010

Christian Dior Sminkekolleksjon høsten 2010

Først, It-produktet, en to farget øyenskygge i svart og sølv, med Diorlogoen på. Selvfølgelig i limited edition. Why, limited kan det godt være for min del, det var ingenting spennende eller unik ved denne...

Heller ikke øyenskyggepalettene faller i smak hos meg. Fine er de, men disse lillatonene synes jeg jeg har sett før, også hos Dior.

Maskaraene derimot, se dette er noe for meg! Dior kommer med Mascara Diorshow 360 og Dior Maximizer, en maskarabase. Etter navnene å bedømme kan dette absolutt være noe jeg har lyst å prøve meg på. Ryktene sier maskaraen er vibrerende, selv om det ikke er blitt bekreftet. I så fall; Diorshow i vibrerende utgave! Det kan bli bra!
Spennende saker med andre ord, selv om dette heller ikke er noe nytt, Dior ligger laaaangt etter Lancôme.


I tillegg kommer det 4 nye nyanser Sérum de Rouge (1 av disse limited edition), 2 Dior Addict High Colors (også 1 limited edition) og 1 ny Dior Addict Ultra Gloss.

Ingen kommentarer: