søndag 6. juni 2010

Les Contrastes de Chanel høstkolleksjon 2010


Chanels og Lancômes kolleksjoner er de jeg gleder meg til hver sesong. Og her er endelig bilder av Chnels Les Contrast høstkolleksjon forhøsten 2010. Selv om jeg denne gangen ble litt skuffet. For my rosa, for mye lilla. Men ,det er vel det som kommer, ser ut til at korall og fersken fargene forsvinner og inn kommer rosa og lilla! Øyepaletten kommer jeg nok til å ihvertfall kikke litt mer på, det kan se ut som farger som kler mine øyne. Neglelakkene står jeg over denne gang.





Enigma



Stylo Yeux Waterproof i Cassis, en lillafarge. Og ved nærmere ettertanke så kommer jeg til å teste denne også. Til den lilla maskaraen blir den stunning!
Le Crayon Khôl i Clay kom som bestilt, jeg har sett etter en nudefarget kajal istedet for hvitt, og ikke egentlig funnet. Jeg ler jo veldig glad i Chanels kajaler, så...


Maskaraen Inimitable Mascara kommer i lilla, det kan jeg like, selv om egentlig liker fargede maskaraer kun til sommeren.

Men er det ikke? Jo, det er det. Av negellakkene er det egentlig kun Paradoxe som er ny. Jade Rose kom jo ut i limited edition sammen med den å så ettertraktede mintgrønne Jade, og i all hypen med Jade ble Jade Rose litt glemt bort. Nå er altså tanken at den kan bli mer verdsatt nå. Paradoxe ser tja... jeg kommer nok til å sjekke den ut. Men jeg har hatt min lilla periode for flere år siden og er sååå ferdig med den. Men denne kan jo se litt metallic ut, og da kan den jo se helt annerledes på neglene enn det jeg ser nå.. Paradoxe eller Paradoxal btw? Lakken heter forskjellig på de to promobildene...

Ingen kommentarer: